Monday, July 4, 2011

RAMIRAHRINA JULAI 2011




Nombor telefonku :

01116 94 98 90

dah boleh whatsapp , wechat 
kakaotalk telegram n line

send pix hensem u yerr... aauuuww !!!

e-mail : ramirahrina@gmail.com 

Visitor Counting start 28may2013
 Free Hit Counter


Free Hit Counter
id Youtube , YM skype, myspace , fbok, PRomeo : Ramirahrina
tagged.com/petrinarasheed
Selamat Datang Ke Laman Web Bergambarku
Ramirahrina @ Rina Karina Kova, Kuala Terengganu, Malaysia.





Selamat Datang Ke Laman Web Bergambarku
Ramirahrina @ Rina Karina Kova, Kuala Terengganu, Malaysia.


atau NyahRinaKT , KarinaAuuwKT , RinaAuuwKT, RinaAuw1973, RinaKTauuw , Rinakarinahelmet ,Petrina Albadu, Cipetrina, PettyLarro, PettiBad, 
di MirC Dalnet.

Untuk semua rakan kenalan internet [ via Manjam, Adultfriendfinder , mirc etc ke... ]
Boleh bermalam percuma di rumah saya tetapi bagi tempoh terhad 

antara 12pm ke 8 am [ kecuali Rabu n Khamis  ]
kecuali jumaat n ahad adeflat awal sikit lepas 5petang yerr
sebab saya bekerja di waktu lain dan terhad utk seorang dua sahaja.... 

maka kalau ada yang dtg melawat atau melancong ke Kuala Terengganu 
mesejlah tepon saya, rumah saya cuma flat biasa sahaja dlm bandar KT ni dan cuma berjarak jalan kaki dari stesen bas ekspres jika kenalan travel dgn bas sahaja.


Kawan-kawan saya......







Produk untuk abang2 yang dah kawin... keras n tahan lama.... auuww





KEPADA BOY YANG TUKANG KUTUK TU......
DIRIKU SEDARI YANG DIRIKU NYAH YANG HODOH JER... TAPI ADAKAH U HENSEM SANGAT KER.... KIKIKIKIKI.... SAMPAI KE HARI DOK MAIN IRC... MAKWE TAKDER.... TENGOK MUKA U KAT CERMIN TU..... SEBELUM NAK KUTUK NYAH RINA TAUU..... SEDAR DIRI SKITT......

Impianku... mencari jejaka 

adik angkat istimewa n 
abang angkat istimewa

Maklumat peribadi;
Tarikh lahir 23-12-1973
Capricorn
Kerja sebagai pembantu front-office sebuah hotel kecil di Kuala Terengganu

Moto:
Auuuu.... saya nyah tau tapi i tidak rela dirogol tauuu!!!

No comments:

Post a Comment